♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





از تو مینویسم

من از تو مینویسم کلام تازه ای 

 تو از من مینویسی که پر اوازه ای 

 رسیده وقت رفتن نشسته تو چشام 

 سکوت مبهم تو شکسته تو صدام

 برای کوچ اخر تو همراه منی 

 برای دل بریدن دلیل رفتنی

 میمونه کنج سینم هوای انتظار

 میخونم شعر رفتن تا برگرده بهار

 تو دریای نگاهت شکسته قایقم 

 تو دنیای بزرگت غریبی عاشقم

برای شعر خوب تو میخونم 

 مسافر وقت رفتن خدا حافظ بگو 

 تو کوله بار عشقی سفر تا راه دور

 که زیر سایه بون تو میمونم

 سفر تا انتها تو هم با من بیا تو ای همراه من تموم لحظه ها

 تو تنها عاشقی برای قصه هام بیا با من بمون تو نبض جاده ها 

 که مقصد منتظر برای ما

 سکوت و میشکنه صدای ما

 



نظرات شما عزیزان:

saj
ساعت14:36---6 مهر 1391
وبلاگت رو دیدم اگه دوست داشتی بیا لینکمکن تا لینکت کنم همنام عزیز سجادwww.st7dl.loxtarin.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 9:8 | |